Kundeservice 


Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.

Telefonen er åben i webshoppen/kædekontoret: 


Mandag - torsdag:

8.00 - 15.00

Fredag:

8.00 - 14.30


Ring på telefon: 86 15 45 50

Du er naturligvis også velkommen til at sende en e-mail info@vvscomfort.dk

Vi besvarer så vidt muligt din mail inden for 24 timer, men svartiden kan variere. Vi besvarer ikke mails i weekender og på helligdage.
 

 

Os på kædekontoret er: 

Maria Gitte Lars Gitte

Maria Ask Toustrup

Marketing Specialist

Direkte: 2871 6845

maria@vvscomfort.dk

Majbrit Søgaard

Grafisk Designer

Direkte: 9215 1171

majbrit@vvscomfort.dk

Lars Eskerod

CEO, Adm. direktør

Direkte: 2728 4872

lars@vvscomfort.dk

Mathias Itzke

Marketing Intern

Direkte: 2784 9760

mathias@vvscomfort.dk

       

 

E-mærket webshop

Vi er medlem af e-mærket.

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@vvscomfort.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr